Support

Digitale ondersteuning voor mentale fitheid

Heb je algemene vragen over Evie?

Neem dan contact op met onze helpdesk. Op werkdagen krijg je meestal binnen 24 uur antwoord.

Heb je vragen over het gebruik van het e-healthplatform?

Bekijk dan hieronder de veelgestelde vragen, misschien zit ook jouw vraag ertussen. Wil je meer verdieping? Volg dan één van onze scholingen.

Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrieven of bekijk hier de releasenota’s.

Veelgestelde vragen

Ik heb geen welkomstmail ontvangen

Stuur een e-mail naar de helpdesk met de vraag om de mail nog een keer opnieuw te sturen. Deze zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen toegestuurd worden.

Ik kan niet meer inloggen

Via de deze link kun je mogelijke oorzaken (en oplossingen) voor je probleem vinden.

Mochten deze oplossingen je niet hebben geholpen kun je je account herstellen met behulp van de herstelcodes welke je gekregen hebt tijdens het installeren van de twee-staps-authenticatie.

Mocht je de herstelcodes niet meer hebben, stuur dan een e-mail naar de helpdesk. Het e-mailadres vind je onderdaan in de footer van het platform. Geef in je mail aan dat je je herstelcodes niet meer hebt. De helpdesk zorgt er dan voor dat je een mail krijgt met een link om je account opnieuw te bevestigen en een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik ontvang geen SMS code

Er is soms wat vertraging bij het ontvangen van een sms. Wacht nog een paar minuten of probeer het later nog eens. De helpdesk kan helaas geen nieuwe sms-code versturen.

Mocht je toch meteen gebruik willen maken van het platform gebruik dan je herstelcodes, welke je gekregen hebt tijdens het installeren van de twee-staps-authenticatie.

Ik heb een nieuwe telefoon waardoor mijn authenticatie methode niet meer werkt.

Stuur een e-mail naar de helpdesk met de vraag of de twee-staps-authenticatie gereset kan worden.

Kan het account van een cliënt weer geactiveerd worden?

Ja, dit kun je zelf doen door de onderstaande stappen te volgen:

  • Ga naar “Cliënten”
  • Klik op “Andere cliënten”
  • Voeg bij motivatie het volgende toe: Cliënt heeft al een account
  • Zoek op e-mailadres, naam of geboortedatum
  • “Actief” en “Inactief” aanvinken aan de linkerkant.
  • Zoeken
  • Klik op de naam van de cliënt
  • Klik op de knop “Mijzelf koppelen”
  • Klik in het linker rijtje op “Details”
  • Klik op de knop “Activeren”
  • Nu is de cliënt weer geactiveerd

Lukken bovenstaande stappen niet stuur dan een e-mail naar de helpdesk en vermeld hierbij het e-mailadres van de cliënt.

Kan ik een module verwijderen?

Modules kunnen niet verwijderd worden zodra de cliënt eraan begonnen is.

Is de cliënt nog niet begonnen aan de module? In dat geval kan je deze nog verwijderen door op het tandwiel bij de module zelf te klikken. Vervolgens zie je onderaan een rode knop met “Verwijder modulelijst” Klik hierop en na verwijdering kan de cliënt de module niet meer inzien.

Indien de cliënt toch al begonnen is aan de module komt hier te staan dat je de module niet meer kan verwijderen. Dezelfde stappen gelden voor een dagboek. Een dagboek kan wel gearchiveerd worden.

Hoe veilig is het e-healthplatform van Evie?

Misschien heb jij of je cliënt vragen over de privacy en de veiligheid van het platform en de software van Minddistrict. Op deze pagina vind je de meeste antwoorden. Heb je nog meer vragen? Stel deze gerust aan de e-healthadviseurs van Evie.

Hoe kan ik een cliënt ontkoppelen?

Waarom is het van belang uitbehandelde cliënten te ontkoppelen:

  • Je kunt het dossier van je uitbehandelde cliënt niet meer inzien.
  • Je caseload blijft overzichtelijk
  • Facturatie wordt niet doorgezet na ontkoppelen

Hoe ontkoppel je een cliënt?

  1. Open het dossier van een cliënt.
  2. Ga in het dossier naar ‘Professionals’ (linkermenu).
  3. Klik op ‘Beheer relatie’.
  4. Vink de tools aan om de begeleide tools te ontkoppelen.
  5. Klik op ‘Ontkoppel tools’.
Er bestaat al een gebruiker met dit e-mailadres

Omdat Evie vaak in de gehele regio beschikbaar is, komt het voor dat een cliënt al een account heeft op het platform. In deze gevallen kun je de volgende melding krijgen bij het registreren van een cliënt:

E-mailadres: Er bestaat al een gebruiker met dit e-mailadres.

Hoe zoek je deze cliënt op:

  1. Ga naar het tabblad ‘Cliënten’
  2. Klik op ‘andere cliënten’ naast de knop ‘mijn cliënten’
  3. Voer je motivatie in (nieuwe cliënt)
  4. Zoek op het e-mailadres van de betreffende client
  5. Vink actief & inactief aan
  6. Klik de client aan die uit het zoekresultaat naar boven komt
  7. Klik op ‘mijzelf koppelen’
  8. De cliënt krijgt een koppelverzoek en geeft toestemming.
  9. Na toestemming kun je modules klaar zetten voor de betreffende cliënt.

Veelgestelde vragen

Op welke apparaten kan ik videobellen?

Je kunt videobellen met je computer, laptop, mobiel of tablet. Maak gebruik van Google Chrome, want met Internet Explorer werkt het niet. Als je wilt videobellen op een iPhone of iPad, gebruik dan Safari als browser.

Hoe breng ik zo soepel mogelijk een videobelgesprek op gang?

Evie gebruikt de software van Minddistrict. Zij geven je een aantal korte instructies en tips om het videobellen soepel te laten verlopen.

Werkt beeldbellen ook met een iPhone?

Ja, maar alleen met Safari. Apple geeft andere browsers geen toegang tot de microfoon en de camera.

Kan ik via de app beeldbellen met een andere professional?

Ja hoor, dat kan.

Beeldbellen lukt niet. Er komt een bericht: wachten op deelnemers.

Dat betekent dat de andere deelnemer het gesprek niet accepteert, niet opneemt, problemen met de verbinding heeft en/of geen toestemming geeft voor het gebruik van de camera of microfoon.

Ik heb andere problemen met beeldbellen. Wat moet ik doen?

Minddistrict (leverancier van onze software) maakte een checklist. Hierin staan de meest voorkomende problemen op oplossingen. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze helpdesk.